• 15 jaar ervaring
  • Persoonlijke support
  • 160.000 tevreden klanten
Yourhosting Skype logo

Uw maatwerk desktop
in de cloud

DeskAnywhere

U ziet de voordelen van werken in de cloud, maar u wilt bijvoorbeeld naast Office ook Windows gebruiken met uw vertrouwde desktopomgeving waarop u specifieke software kunt installeren. Of u wilt de data van uw organisatie veilig op Nederlandse bodem opslaan. Met DeskAnywhere zijn uw huidige applicaties en bedrijfsprocessen het uitgangspunt voor veilig en compleet werken in de cloud.

ISO NEN certificaat

Waarom DeskAnywhere

DeskAnywhere biedt u

  • Betalen per maand, per gebruiker en makkelijk op- of afschalen
  • Overal en altijd kunnen werken, op elk device
  • Volledige uitbesteding van online werkplekken
  • Volledige uitbesteding van softwarelicenties
  • Optimale beveiliging van uw data
  • Geen investeringen in hardware

Uitermate snel, betrouwbaar en veilig

DeskAnywhere is gebaseerd op ultramoderne en betrouwbare IT-technologieën op de beste hardware. Hierop draait een RDP-gebaseerde Workspace-as-a-Service (WaaS) die u ook vanuit de browser op elk device kunt gebruiken. Met een versleutelde verbinding tussen uw kantoor en ons datacenter bent u bovendien verzekerd van een optimale snelheid en stabiliteit en de strengste beveiligingseisen.

Volledig of hybride in de cloud

Voordat u kiest voor een werkplek in de cloud, is het belangrijk dat u weet wat u ermee wilt bereiken. Daarnaast bepalen uw beleid en het type applicatie of een online werkplek voor u geschikt is. Desgewenst kunnen wij in een hybride setup een deel van uw applicaties en data on-premises bij u op kantoor laten draaien. Uiteindelijk combineren we uw behoeften en uw bedrijfsspecifieke applicaties tot een uniforme werkplek in de cloud.

Migratie

Een projectleider waarborgt de overstap vanaf uw huidige online werkplek of in-house oplossing naar onze datacenters. Bij een migratie is het essentieel dat deze overdracht geen onverwachte gevolgen heeft voor de bedrijfsvoering van de onderneming. Samen met onze projectleiders werken we een migratieplan uit om de downtime zoveel mogelijk te beperken.

Uw eigen servicedesk

Wij weten al jaren hoe we een goede en begrijpelijke service aan eindgebruikers bieden. Desgewenst fungeren wij als uw servicedesk zodat u zich kunt richten op uw kerntaken. Onze medewerkers maken daarbij door hun expertise en snelle handelen integraal deel uit van uw organisatie.

Samenwerking en support

Kwaliteit

Ons netwerk en de daarbij passende beveiliging is van de hoogste kwaliteit. Uw data staat in Nederlandse datacenters buiten de invloedssfeer van de Amerikaanse Patriot Act en we zijn ISO 27001- en NEN 7510-gecertificeerd.

Personeel

We besteden veel aandacht aan het kennisniveau en de klantbetrokkenheid van onze medewerkers. Bij de implementatie van maatwerkprojecten borgt een projectleider dat we continu de kwaliteit leveren waar we als organisatie voor staan.

SLA’s

Kies uit twee niveaus van ondersteuning, werkzaamheden en garanties, die de basis vormen van uw SLA (Service Level Agreement):

  • SLA Basis
  • SLA Plus
Meer informatie
Managed dienstverlening

DeskAnywhere valt onder onze managed dienstverlening. Dit houdt in dat wij standaard updates en patches uitvoeren, 24/7 monitoren op storingen en waar nodig proactief ingrijpen.

  • Updates en patches
  • Werkzaamheden
  • 24/7 Monitoring

Interesse in DeskAnywhere? Bel 038-2305010 of stuur een bericht

Prijzen excl. btw tenzij expliciet anders aangegeven © 2017